Вперше спробувала методику"Перевернутого навчання". Діти змогли вдома розібратися з видами дієслова, але зазначили, що краще все ж сприймають матеріал на уроці і від вчителя
На початку уроку активізували роботу лівої і правої півкуль мозку, виконавши вправу "Яблучко і черв'як", визначили за кольором настрій кожного, заглибились у колір дня. Протягом уроку встигли виконати розподільний і вибірковий диктанти, відновили деформований текст, пригадали фразеологізми, попрацювали з QR-кодом. А ще дізналися про цілющі властивості волоських горіхів і поласували ними. Підсумовуючи тему, побудували піраміду знань і підрахували бали, набрані на уроці. Учні сказали:"Урок цікавий, смачний
і оцінки реальні".





Немає коментарів:
Дописати коментар