Сьогодні на уроці української мови в 5-А класі ми варили борщ😉. Так-так, саме борщ. Не червоний, не зелений, а "мовний" борщ. Таким був підсумковий урок з розділу "Лексикологія". Продукти були надзвичайно простими: синоніми, омоніми, антоніми. Перед початком творчого процесу провела з дітками хвилинку здоровя (з допомогою звуків "масажували" серце, щитовидну залозу, мозок), мовну розминку, яка дозволила учням придбати необхідні продукти. І вже по черзі добавляли у борщик всі необхідні синоніми, антоніми, омоніми. Не забули про хвилинку відпочинку і "зліпили" варенички. Всі діти справилися з кольоровим диктантом. Приємно, що гості уроку (члени родин і член виконкому) теж спробували свої сили і розмалювали продукти відповідними кольорами. Насамкінець уроку визначили, що вправними кухарями (оцінки високого рівня)стали 15 учнів з 18. Думаю, що контрольна робота з "Лексикології" покаже такий же рівень майстерності. Родинам подарувала "тарілочку" смачного борщу з побажанням "В Україні борщ здавна вважався символом міцної родини: усі інгредієнти у полив’янім горщику, варяться, бурлять, а потім, мліючи, передають свої аромати і смаки одне одному, стають одним цілим – багатим, наваристим, густим. Смакуйте борщ і ваша родина буде міцною!"
Немає коментарів:
Дописати коментар